Abstinens!!!

Flera dagar har gått men illamåendet hae inte lagt sig. Inte yrseln heller, eller svettningarna. Men huvudvärken börjar bli något bättre. Att tvärsluta med nån medicin är aldrig kul men Lamictal kommer jag aldrig ta igen. Men tyckte inte avtrappning var nått alternativ den här gången. Så känner mej lite överkörd av tåget. Nu börjar jobbet med att hitta en annan medicin.. Jag vet att jag behöver nått stämningstabiliserande. Fast jag vill ju inte ha en medicin som får mej att ta livet av mej? Det är jag så bra på att göra själv!!!! Undra vad det är för gift jag stoppat i mej? Eftersom jag mår så jäkla dåligt!! Men tror det börjar vända nu igen. Nån grej som lagt sig är klådan ja haft över hela kroppen. Imorgon ska jag prata med vuxenpsyk och höra om nån läkare kan höra av sig?



Ljusning på gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0