Lamictal!!

Letade på nätet efter artiklar om bipolär typ 2. Vad hittar jag då? Varningsartiklar om Lamictal!!!!. Är det därför jag inte mår bättre? Man varnar för ökade självmordtankar, handlingar och depression. Även sömnstörningar står med,har inte sovit en hel natt på jag vet inte hur länge...

Var det därför jag försökte ta livet av mej ca 2 veckor efter jag börjat med dom? Gick rakt in i mörkret direkt men såg inte sambandet eftersom jag redan mådde dåligt. Vet ju sen tidigare erfarenheter att jag är extremt biverkskänslig. Trodde ju att medicinen satts in för sent bara. Läser även farorna att sluta tvärt  med Lamictal. Min läkare och teraput är på semester...Jag vill ju inte VÄNTA en minut till. Tänk om det är försent då?  Har ju även fått andra suicidtankar än innan. Även det står som en biverkning. Har aldrig tidigare velat hoppa ut från höga höjder tidigare. Vad gör jag nu?

Är inte första gången jag själv sökt svaren. Vad ska jag med psykläkare till? trött på att vara den som tar ALLT ansvar över mitt tillfrisknade. Tar gärna hand om en del av det. Men inte huvudansvaret. Vill man att jag ska dö? Mindre köer om några försvinner??????????????


Väntar jag på att dö??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0