Mår illa

Nått är väldigt fel? Jag mår konstigt hela tiden och den här gången är det inte psykiskt. Kan när som helst bli svimfärdig och bli väldigt varm även när jag ligger ner och må fruktansvärt illa. Ont i magen så att jag bara ligger och skriker. Har ju haft tarmvred och magkatarr och även endometrios men den här gången är det nått annat. Har endast druckit alkohol 2 gånger i sommar och samma sak händer. Svimningskänslorna efter ett glas och jag vill spy kan inte ens få i mej ett glas vatten inte ens 12 timmar senare?? Rummet snurrar och jag är inte bakfull. Jag brukar känna på mej när det är nått alvarligt och nu tror jag det är det. Det här beror inte på Lamictalen för ja mådde samma när jag åt den som nu utan. Vad är det för fel?? Matt och orkar eller kan inte ens göra nått rummet snurrar. Finns det fortfarande nått kvar som jag inte drabbats av? Kan ju inte vara nått tillfälligt när det varit så här i några veckor.. Hmm




Vad är det som händer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0