I Gott Sällskap?

Vet inte om jag blir lyckligare av att veta det här? Är jag i gott sällskap eller är det bara och lägga sig ner och ge upp? Mår man bättre av att veta om de kända människor som kämpar mot samma sak som ja själv? Jag hade blivit glad om nån av alla kända ansikten som lider av bipolärt syndrom eller bordeline pratade om det i media. kanske jag tyckt jag faktiskt var i gott sällskap. Om det var jag som hade haft medias fulla intresse så hade iallfall jag använt min röst till att ge psykisk ohälsa ett ansikte!!!!

Här har vi några av dom, Det finns fler många fler som ex Angelina Jolie, Heath Ledger.. Tyvärr är många av dom döda av olika anledningar men alla knytna till sin psykiska hälsa.



Hmm?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0