Jag vill inte leva men inte heller dö!!

Hej!!

Att leva med att vara bipolär är som att åka bergodalbana, utan att någonsin ha köpt biljetten. Känslorna pendlar från att vara SÅ glad att man svävar på moln, till att man är så deprimerad så man faktiskt bara vill DÖ. Det är som att allt svartnar framför ögonen och man ser ingen annan utväg. Om det är så att omgivningen tycker att  man är jobbig att ha att göra med, så skulle dom bara känna hur det är från insidan!! Jag lever med det här 24 timmar om dygnet,
Så ursäkta om nån tycker att jag pendalar mycket i hur jag mår.

Ja vet allt det här men jag kan inte bara rycka upp mej..Jag ÄR sån här och det får jag leva med.. Så snälla kom inte med nersättande kommentarer som "gå på en promenad så mår du bättre"EXCUSE MEEE??? Skulle jag vara botad sen för all framtid? Då kan ja ju istället ägna dygnets alla timmar till att bara gå o gå..sen mår jag aldrig dåligt mer ;)

Livet är en resa min kanske är helt olik din? Eller så känner du igen dej helt och hållet!!

Mina tankar och känslor är bara mina!!! Men inte desto minde viktiga. Livet är inte alltid  rättvist eller enkelt..




En liten blomma från mej :)
Pease!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0