Begravning

Jag har ingen aning om varför mina tankat ständigt återkommer till döden? Jav vill inte vara så här eller må så här. Har skrivit mitt testamente? NÄR ja dör vill ja ha koll på va som händer. Men varför? Va spelar det för roll va som händer när ja dör. Vem som får vad. Eller vilka sånger som spelas på min begravning eller vilka blommor ja ska ha. När jag är död så borde ju inget av det här spela roll? Ja kommer ju ändå vara borta då..

Vet att det är fler än jag som gjort samma sak. Så min fråga till mej själv varför bryr ja mej? Varför måste min hjärna ständigt vara upptagen med dom här skittankarna..



Jag vill planera mitt liv..INTE min död!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0