Upp som en sol ner som en pannkaka!!

Idag började dan med rejäl ångest. Har knappt sovit nått på flera veckor. Är mitt i en depp. Så idag gick allt väldig långsamt. Hade lovat och fika med syster och söta syskonbarn idag, så det va bara och handla tvärtemot känslan och göra iordning mej. Satt faktiskt i solen och fika utan den där tomhetskänslan jag kan känna bland folk. När man är där men inte "där". Kroppen är där men tankarna borta. Men idag njöt ja av solen, barnen och vattnet. Men direkt jag kom innanför dörren va det som nån slagit till mej..Jag kände hur måendet tvärrvände. Kan aldrig bli van vid att det pendlar så mycket och ofta. Det kan svänga flera gånger per dygn och gör mej så utmattad.. Kom på mej själv att stirra på balkongräcket. Jag måste stålsätta mej när impulsen kommer över mej. Jag som har världens höjdskräck.. jag har dom senaste veckorna fått sån lust att bara slänga mej ut. Det gör mej rädd och deprimerad.

 


Halo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0